نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6014
-
الف
+

ساخت فصل چهارم سریال «شهرزاد» منتفی شد

«پرویز فلاحی پور» با اعلام پایان تصویربرداری فصل سوم شهرزاد، ساخت شهرزاد ٤ را رد کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «پرویز فلاحی پور» بازیگر تلویزیون و سینمای ایران با اعلام پایان تصویربرداری فصل سوم شهرزاد، ساخت شهرزاد 4 را رد کرد.

«پرویز فلاحی پور» بازیگر تلویزیون و سینمای ایران با اشاره به پایان تصویربرداری فصل سوم سریال «شهرزاد» گفت: «تصویربرداری این سریال به پایان رسیده و استقبال مردم هم از سری جدید «شهرزاد» حداقل در اطراف من مثبت و خوب بوده است، امیدوارم که فصل سوم شهرزاد مخاطبان این سریال را راضی کنید.

این بازیگر ایرانی در پاسخ به اینکه آیا امکان ساخت فصل چهارم سریال «شهرزاد» وجود دارد یا خیر، بیان کرد: «به نظرم این اتفاق رخ نمی دهد و سریال «شهرزاد» در فصل سوم برای همیشه به پایان رسیده است. اگر سری چهارم «شهرزاد» ساخته شود، مطمئنا ترکیب بازیگران این سریال به دلیل خط داستانی تازه آن تغییر پیدا خواهد کرد، هرچند که اعتقاد دارم «شهرزاد» جدیدی در کار نخواهد بود.

بازیگر سریال «شب دهم» در ارتباط با کاهش استقبال مخاطبان از فصل دوم و سوم سریال «شهرزاد»، گفت: « فصل اول شهرزاد تنها یک قصه داشت و  آن تک داستان در آخر به پایان رسید، ولی فصل دوم شهرزاد چند داستان موازی را کنار یکدیگر روایت کرد و عدم رسیدن این چند داستان به خط پایانی موجب شد، فصل دوم شهرزاد هم مانند فصل یک مورد توجه قرار نگیرد.

سینما پرس به نقل از فلاحی پور نوشت: در ارتباط با فصل سوم این سریال هم باید اعلام کنم که پس از پایان سری جدید شهرزاد منتقدان و اصحاب رسانه می توانند نظرات و تحلیل های خودشان را از دیدن سه فصل شهرزاد مطرح کنند، آن زمان به راحتی درباره سریال می‌توانیم با رسانه ها گفتگو کنیم.»

م ح/ ن ذ

نظر شما
ارسال نظر